Nog maar 4 dagen! - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Troy Wensveen - WaarBenJij.nu Nog maar 4 dagen! - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Troy Wensveen - WaarBenJij.nu

Nog maar 4 dagen!

Door: Troy

Blijf op de hoogte en volg Troy

29 Januari 2013 | Nederland, Gorinchem

Nog maar vier dagen! Dan vertrek ik voor 5 maanden naar het koude Litouwen. Voor iedereen die geintresseerd is in mijn reis zal ik mijn best doen om zoveel mogelijk details bij te houden in dit reisverslag.

Voor mijn gevoel heb ik pas de heflt van mijn spullen ingepakt in een nu al overvolle koffer. Het zal wel even wennen worden daar. Momenteel is het -15 graden in Vilnius, dus ik ga goed voorbereid met heel veel winterkleren op stap.

Ik vertrek zaterdag 2 februari om 14.00 van Eindhoven Airport. Ik heb al veel contact gehad met mijn mentor en ben al uitgenodigd voor 6 feestjes in de eerste week! Het zal een druk programma worden dus ik hoop dat ik tijd heb om jullie nog even een update te geven tussendoor.

Mijn lieve klasgenootjes Ruth en Milou zijn er al. Mocht je hun reisverslagen ook willen volgen dan kan dat via deze link http://ruthdj.waarbenjij.nu/ Ik heb er nu al veel zin in en ik weet zeker dat we een geweldige tijd tegemoet gaan!



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Troy

Ik ga vijf maanden studeren in Litouwen. Voor geintresseerden in Nederland zal ik mijn best doen om zoveel mogelijk een reisverslag bij te houden voor zover ik tijd en zin heb.

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 4471

Voorgaande reizen:

01 Februari 2013 - 01 Juli 2013

Studeren in Litouwen

Landen bezocht: